صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
تجلیل از جمعی از خادمین و مسئولین اربعین حسینی 97

تاریخ ایجاد   يکشنبه, 2 دی 1397     بازگشت


 

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، در حاشیه مراسم تجلیل و قدردانی از خادمین و مسئولین اربعین حسینی 97 خراسان رضوی اکبر پارسا مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی و مسئول کمیته مشارکت های مردمی ، اسکان و تغذیه اربعین حسینی گفت : اربعین حسینی موضوع کاملا فرهنگی است موضوع زنده نگه داشتن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است ، موضوع پاسداشت ارزش های والای انسانی است ، موضوع جایگاه والای شهدات است .

 

هرساله میلیون ها مشتاق و محبت اهل بیت(علیهم السلام) در این مسیر قدم میگذارند تا ارادت خود را به سیدالشهدا (علیه السلام) نشان دهند لذا ترویج مسائل فرهنگی و قیام اباعبدالله الحسین (علیه السلام) باید  پرچم دار این حضور باشد .

 

خادمین زوار اربعین حسینی نیز در کنار وظیفه ذاتی این ستاد که همانا اسکان و تغذیه است باید به مسئله فرهنگی نیز توجه ویژه داشته باشند خصوصا که در این ایام دشمنان با ایجاد فضاهای تفرقه افکنانه بسیار سعی در مخدوش کردن این مراسم دارند هرچند که با درایت مسئولین و مردم فهیم این توطئه ها نقش برآب می شود.

 

پارسا در بخش دیگر صحبت های خود به تشکیل بسیج اربعین اشاره کرد و گفت این بسیج میتواند در شرایط خاص بسیار به کمک مسئولین اجرایی اربعین حسینی بیاد تا خدمت رسانی به زائرین با شرایط بسیار بهتری انجام گیرد.

 

 

  

  

  

  

    




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک