صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
طرح ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین(ع)؛ یادگاری ماندگار از مهندسی ایرانی

تاریخ ایجاد   پنجشنبه, 27 دی 1397     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در بازدید از گنبد جدید حرم مطهر امام حسین علیه السلام که در کرمان در حال ساخت است، گفت: دیدن همت و تلاش کسانی که هنرمندانه و عاشقانه در اینجا و در عتبه حسینی کار انجام می‌دهند، باعث افتخار است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور طرح ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین علیه السلام را کار بزرگی دانست که در کرمان با حضور مهندسان و کارگران با دقت عالی در حال انجام است و اظهار کرد: این گنبد نماد ویژه حرم مطهر امام حسین علیه السلام و قابی است که روی حائر حسینی قرار می‌گیرد که سقف آن عرش الهی است.

وی با اشاره به عملیات آماده‌سازی ستون‌ها و دیوارهای حرم جهت نصب گنبد جدید افزود: کاری بسیار دقیق، عالی و با مهندسی فوق‌العاده‌ای همزمان با حضور زائران در حرم و در عمق زیاد انجام ‌شده که یادگاری ماندگاری از مهندسی و معماری ایرانی است.

حاج‌علی اکبری  در ادامه به کار شگفت‌انگیز رزمندگان در کربلای پنج و کار بزرگ و متفاوت لشکر ثارالله در این عملیات با فرماندهی سردار بزرگ نظام  سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: خیلی عملیات عجیبی بود و یک اتفاق متفاوت در هشت ساله دفاع مقدس که با یک کار پیچیده ۵۰ روز به طول انجامید.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه لشکر ثارالله در عملیات کربلای چهار حضور داشتند و در ادامه وارد عملیات کربلای پنج شدند، ماموریت پیچیده و سختی را به عهده گرفتند و کار را هم خیلی خوب انجام دادند؛ امیدواریم این راه همیشه پیش مردم و جوانان ما باز باشد و جوانان بلند همت و سرداران رشید بزرگی تربیت شوند.

در این بازدید توضیحاتی پیرامون چگونگی انجام پروژه ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین علیه السلام در کرمان و کربلا توسط مهدی نیکویی معاونت فنی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان ارائه شد.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک