صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
لزوم اعتمادسازی مردمی در زمینه بازسازی عتبات

تاریخ ایجاد   چهارشنبه, 22 اسفند 1397     بازگشت

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حجت الاسلام کاظم محمدی در نشست سالانه مسئولان ستاد عتبات عالیات مازندران با بیان اینکه اولین کسی که اقدام به تخریب قبور ائمه اطهار کرد، متوکل عباسی بود، اظهار کرد: متوکل قبر امام حسین (ع) را به دلیل اینکه مردم زیادی به شوق زیارت آن حضرت می‌رفتند تخریب کرد و امروز وهابیت به‌دنبال تخریب این اماکن مقدسه است.

وی در روایتی از قول امام هادی (ع)، سه سرمایه مهم را ایمان به خدا، عافیت جسم و روح و قناعت برشمرد و افزود: بیشتر مواقع، ما انسان‌ها قدر چیزهایی که داریم را نمی‌دانیم و تنها به نیمه خالی لیوان نگاه می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات کشور، با بیان چند روایت به‌عنوان روایت پیوند مکتبی، این نوع روایت‌ها را وصل انسان‌ها به ائمه دانست و گفت: پیوند مکتبی آن است که هر چه از دل ما بر می‌خیزد، از دل ائمه نسبت به ما بر می‌خیرد و همانطور که به ائمه نگاه می‌کنید، آنها هم همانگونه به شما نکاه می‌کنند.

محمدی بر افزایش اعتماد و اعتمادسازی در جذب کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات تأکید کرد و بهترین راه اعتمادسازی را دقت در عملکرد خادمان این راه عنوان کرد و افزود: اعتماد مهم‌ترین دلیلی که مردم اکنون با جان و دل به شما کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: کمک مردم به ما در بازسازی به این دلیل است که ما پول می‌گیریم تا قبور ائمه را آباد کنیم و مردم حتی افراد فقیر نیز در حد وسعشان به این امر کمک می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات کشور با بیان اینکه افرادی که درصدد ضربه زدن به ما هستند، به دنبال ایجاد شبهات هستند، جمع‌آوری روایات در زمینه بازسازی و آباد کردن را زمینه‌ای برای رفع این شبهات دانست.

وی با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات مازندران بیش از تعهدات خود عمل کرده است، با اشاره به کار خادمان در این استان، افزود: این استان جزو برترین‌ها در کشور است و از سرزمینی که یکپارچه شیعه و محب اهل بیت است همین انتظار می‌رود.

محمدی خادم بودن را توفیق برشمرد و گفت: مردم به شما اعتماد دارند و این توفیق حاصل شده تا خادم امام حسین (ع) و اهل بیت باشید و این خادم بودن ارزشمند است. 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک